26 Aralık 2014 Cuma

Cilt Makyaj Rutinim

   Merhaba Sevgili Arkadaşlar;
   Bugün dedim ki cilt makyaj rutinimi paylaşayım. İzlemek isteyenler için linkim.


   Öncelikle bir bazla başlıyorum. Yağlı, bol bol gözenekli, akneli bir cildim olduğu için primerı daha geniş bir bölgeye uyguluyorum. Tabi ki alnım, burnum ve çevresi, çenem ve çevresi başta olmak üzere elimde kalanları -anlaşıldığı üzere primerı ellerimle uyguluyorum- yanaklarıma da yayıyorum.
   Sonrasında bir BB Krem kullanıyorum.problemli bölgelerime ten rengimde bir kapatıcı kullandıktan sonra fondötenimi uyguluyorum. Şu günlerde Loreal True Match kullanmaya bayılıyorum. Likit ürünlerde sünger kullanmayı çok seviyorum.
   Cilt rengimden birkaç ton açık bir kapatıcıyı göz altlarıma üçgen şeklinde yine sünger yardımıyla uyguladıktan sonra gözaltlarımı transparan yüzümü de uygun renkli bir pudrayla sabitliyorum.
   En sevdiğim uygulamalardan biri de bronzer. Klasik balık dudağı taklidi yapıp oluşan çukura uyguluyorum daha yoğun olarak ve yukarı doğru bir üçgen oluşturuyorum. Aman yoğun dediysem yanlış anlayıp boca etmeyin.hafif alnıma, çok hafif çene altıma ve yemek borusunun iki yanına hafif bir uygulama gerçekleştiriyorum. Buraya kadar olan bronzerı açılı bir fırça kullanarak uyguluyorum. Ve yassı, kedi dili fondöten fırçası alıp burnumu kontürlüyorum.
   Küçük bir fırça alıp elmacık kemiğimin üzerine, hafif çeneme, dudak üstüme, burun üstüme ve bazen de alnımın ortasına uyguluyorum.
   Temiz bir pudra fırçası alarak çok karıştırmadan, sürüş yönüne paralel olarak renk geçişlerini sağlıyorum.
   Kaşlarımı tarayıp hemen toz farla dolduruyorum kesik uçlu bir fırça yardımıylauygulamayı gerçekleştiriyorum.Ve yine kaşlarımı tarıyorum.
   Veee bu kadar aslında makyajıma uygun bir allık uyguladıktan sonra temiz pudra fırçamla tekrar üstünden şöyle bir karıştırıyorum.
   Son...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder